March 15, 2009

全都有

你有沒有再怎麼樣都無力解決的事情?
你有沒有真的真心堅持過自己的夢想?
你有沒有在光鮮亮麗的背後淚流不止?
你有沒有反覆來回掙扎只為了一個決定?
你有沒有遇見可以一筆勾銷所有快樂的殺傷力?
你有沒有真的體會有些關只能一個人過有些路只能一個人走?

會疲倦。
會難過。
會灰心。

我只是想要好好的向前走...

可不可以不要裹足不前?可不可以給我多一點支持?

4 comments:

Anonymous said...

dear!cheer up
one day she will understand and agree with your decision.
Maybe she has just not recognized that how excellence you are yet.
You are worth to pursue your dream ,as you want!
{Winner never quit,quit never win.}

Li-Hsuan said...

Honestly, the more I wanna convince her, the more painful I feel deep inside my heart...but I will not quit.

We all have difficulties to face by our own sometimes, I'm so glad that you were trying to make me feel better, thanks for your encouraging words, honey :)

Anonymous said...

輕功2號

以前同學問過我
你比較怕後悔還是怕遺憾

你呢?

我覺得
你注定是個具有領導力與有影響力的人
所以關於未來
你的表現絕對可以說服你媽咪甚至讓她感到驕傲擁有你這樣的女兒




你成名後 別忘了提拔我
我想成名不只15分鐘

Li-Hsuan said...

謝謝妳瞧妳第一次認真。

希望未來可以有完美的安排,對的人美麗的地方圓滿的夢想;只是有時很多力量同時在拉扯,讓人猶豫是否該加滿希望...


竟然想顛覆Andy Warhol的15分鐘~
一起開店海報印好練武奇才怎麼不會紅?!